محصولات جديد در سبد توزیعی شركت پخش پدیده پایدار



محصولات جديد مايع دستشويي آنتي باكتريال Active و مايع جرم گير 750 گرمي Active وارد شبكه توزيعي شركت پخش پدیده پایدار گرديد.
گفتنی است مايع دستشويي آنتي باكتريال Active داراي فرمول حاوي مواد آنتي باكتريال مي‌باشد كه از دست‌ها در برابر ميكروب‌ها و آلودگي‌هاي مختلف محافظت مي‌نمايد.
فرمول مايع دستشويي آنتي باكتريال Active به گونه‌اي طراحي شده است كه ضمن از بين بردن باكتري‌ها، باعث نرمي و لطافت دست‌ها نيز مي‌شود.
نوع بسته‌بندي و طراحي اين محصول منحصر به فرد و رايحه آن بسيار شيك است و در حين شستشوي دست احساس خوشايندي را به وجود مي‌آورد.


شيشه پاك‌كن ضد بخار اسپيف
ـ شيشه پاك‌كن ضد بخار اسپيف با فرمولاسيوني پيشرفته، سطوح را تميز و درخشان كرده و مانع از تشكيل بخار بر روي شيشه و آيينه مي‌شود. شيشه پاك‌كن ضد بخار اسپيف با وجود داشتن رايحه‌هاي متنوع و ماندگار، بدون رنگ بوده و بر روي دستمال و سطوح هيچ اثري از رنگ، رگه و لكه به جاي نمي‌گذارد.


جرمگير نسل سوم اسپيف
ـ مايع جرمگير نسل سوم اسپيف، با غلظت مناسب به شما اجازه مي‌دهد علاوه بر انواع سطوح افقي، به راحتي آن را بر روي سطوح عمودي و شيب‌دار نيز استفاده كنيد و از جاري شدن و هدر رفتن محصول جلوگيري نماييد. ماندگاري جرمگير اسپيف بر روي سطوح باعث تشديد كارايي و عملكرد آن مي‌شود. با نسل جديد جرمگيرهاي غليظ اسپيف، كنترل بيشتري در پروسه استفاده محصول وجود دارد و نگراني از پاشيده شدن مايع به صورت ناخواسته به بدن يا لباس و يا اطراف فضاي استفاده برطرف مي‌گردد.
ـ استفاده از اين محصول به نسبت محصول‌هاي مشابه كاملاً مقرون به صرفه بوده و در هر بار استفاده با ميزان كمتر مي‌توانيد كارايي بيشتري را انتظار داشته باشيد. استفاده از جرمگير نسل سوم اسپيف علاوه بر صرفه‌جويي اقتصادي به محيط زيست و حفظ منابع طبيعي نيز كمك مي‌كند.

سفيدكننده معطر اسپيف

سفيدكننده معطر اسپيف نيز با رايحه‌اي ملايم براي افرادي كه تمايل به استفاده از سفيدكننده‌هاي معطر دارند طراحي شده است.

مايعات ظرفشويي اسپيف
ـ مايعات ظرفشويي اسپيف با فرمولاسيون پيشرفته و قدرت پاك‌كنندگي عالي و منحصر به فرد، عملكردي فوق‌العاده‌اي داشته و اثري از چربي‌ها، رگه و لكه بر روي ظروف باقي نمي‌گذارند. با استفاده از مايعات ظرفشويي اسپيف، علاوه بر داشتن ظروف درخشان و براق، از شستن ظرف‌ها به همراه رايحه‌اي دلپذير لذت ببريد.

نرم‌كننده موي سر كرمي AVE
نرم‌كننده موي سر كرمي AVE علاوه بر خاصيت نرم‌كنندگي و حالت دهندگي باعث حفظ سلامت موها شده و با دارا بودن خاصيت نرم‌كنندگي از شكستگي مو جلوگيري مي‌كند و شفافيت، درخشندگي و لطافت خاصي به مو مي‌بخشد. اين نرم‌كننده حاوي كرم مرطوب‌كننده مو و روغن‌هاي نرم‌كننده سيليكوني است كه با قدرت نفوذ در ساقه مو خاصيت ترميم‌كنندگي داشته و از وز شدن مو جلوگيري مي‌كند.
كرم‌هاي موجود در نرم‌كننده رطوبت را به ساقه مو وارد كرده و باعث شادابي و درخشندگي موها مي‌شود و در كنار اين رطوبت پليمرهاي ويژه، كار ترميم و تغذيه را به راحتي انجام مي‌دهد و موجب استحكام موها مي‌شود.

فوم دستشويي Active
فوم دستشويي Active با فرمولي منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. اين محصول علاوه بر پاك‌كنندگي مناسب، ماده ويژه‌اي دارد كه باعث نرم و مرطوب شدن پوست مي‌شود و به پوست دستان طراوت و شادابي مي‌بخشد. رايحه فوق‌العاده فوم دستشويي Active از ميان جديدترين و بهترين اسانس‌هاي روز دنيا انتخاب شده ‌است. بسته‌بندي و پمپ اين محصول طوري طراحي شده كه باعث مي‌شود به صورت كف خارج شود. اين حالت باعث صرفه‌جويي در مصرف آن مي‌شود و همچنين شست‌وشوي دست براي كودكان را بسيار جذاب و خوشايند مي‌نمايد.

مايع ظرفشويي 2500 گرمي Active
مايع ظرفشويي 2500 گرمي Active با فرمولاسيون منحصر به فرد، غلظت مناسب و قدرت پاك‌كنندگي بالا عملكرد فوق‌العاده‌اي در شست‌وشو و براق نمودن ظروف دارد. مايع ظرفشويي 2500 گرمي Active داراي رايحه‌هاي بي‌نظيري از تركيب ميوه و عطر گل‌هاست. بسته‌بندي زيبا و مناسب 2500 گرمي اين محصول براي پر كردن بسته‌هاي كوچك‌تر مناسب و اقتصادي است و همچنين حمل آن نسبت به نمونه‌هاي گالني ديگر راحت‌تر است.



عضویت در خبرنامه