اخبار برگزیده

مشاهده همه اخبار

کسب و کارها

گروه صنعتی گلرنگ

ما و همکارانمان در «گروه صنعتی گلرنگ» با هم‌آفرینیِ یک مجموعه‌ اقتصادی پویا در زمینه‌های گوناگون سرمایه‌گذاری، مشغول به فعالیت هستیم. علاوه بر تولید کالا در طی سال‌های گذشته، در سال‌های اخیر، به حوزه‌ی سرمایه‌گذاری خارجی و تبادلات بین‌المللی نیز ورود کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به صنایع آرایشی و زیبایی اشاره کرد.
گروه صنعتی گلرنگ را با اتکاء به تلاش‌های بخش خصوصی شکل دادیم؛ سپس با بهره‌مندی از روحیه‌ی کارآفرینی و با هدف ارتقاء سبک زندگی خانواده، کسب‌وکار را گسترش دادیم تا امروز که موفق به ایجاد بیش از ۵۰ برند فعال و بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه‌های تولید، بازرگانی و خدمات شده‌ایم.

ادامه

مواد اولیه

بخشی از تولیدات شرکت‌های تولیدی گروه صنعتی گلرنگ به مواد اولیه اختصاص دارد که در ادامه گزارشی در این زمینه ارائه می‌شود.

ادامه


شرکت ها

صنایع

گروه صنعتی گلرنگ با اتکاء به تلاش‌های بخش خصوصی شکل گرفته و بیش از ۵۰ برند فعال و بیش از ۸۰ شرکت متنوع را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌الملل، در حوزه‌های مختلف کسب و کار شامل می‌شود.

ادامه


شرکت ها

کالاهای مصرفی

بخش مهمی از تولیدات گروه صنعتی گلرنگ را کالاهای مصرفی تشکیل می‌دهد؛ کالاهایى که مصرف‌کنندگان نهایى، براى مصارف شخصى خریدارى مى‌کنند.

ادامه


شرکت ها

دارو و سلامت

شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ

ادامه


شرکت ها

خدمات مالی

سه شرکت «صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین گلرنگ»، «واسپاری ارزش آفرین گلرنگ» و «سبدگردان کوروش» شرکت‌های مالی گروه صنعتی گلرنگ را تشکیل می‌دهند.

ادامه


شرکت ها

خدمات مصرف کننده

بخشی از فعالیت‌های ارائه شده از سوی گروه صنعتی گلرنگ را می‌توان در قالب خدمات مصرفی معرفی کرد. فعالیت‌ کورش‌مال، شرکت‌های پردیس سینمایی کورش، شهر بازی کورش و نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای از این دست است.
 

ادامه


شرکت ها

تکنولوژی

در حال حاضر در بخش تکنولوژی و IT شرکت گلرنگ سیستم (سهامی خاص) یک شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با هدف ارایه راه حل‌های فناوری اطلاعات در جهت كمك به افزایش بهره‌وری و ارتقا، توانمندسازی و افزایش سود آوری گروه صنعتی گلرنگ به عنوان بازوی مدیریت ارشد از ابتدای تاسیس گروه ایجاد و در گذر زمان به رشد و بالندگی رسیده است.

ادامه


شرکت ها

+ 50000
همکاران
+ 60
گروه محصول
+ 80
سایت‌های تولیدی

سرود سازمانی گروه صنعتی گلرنگ

This browser does not support the video element.

عضویت در خبرنامه