• صفحه اصلی
  • /
  • اخبار
  • /
  • اعطای مجوز مرکز رشد و نوآوری شورای گسترش و کمیسیون فناوری و نوآوری به گروه صنعتی گلرنگ

اعطای مجوز مرکز رشد و نوآوری شورای گسترش و کمیسیون فناوری و نوآوری به گروه صنعتی گلرنگ

جلسه اعطای مجوز مرکز رشد و نوآوری گروه صنعتی گلرنگ، یکشنبه ۱۲ تیرماه  1401، در محل دفتر مرکزی گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و هیئت همراه، دکتر سزاوار ذاکریان قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، دکتر گودرزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه استراتژیک، دکتر امیران رئیس دانشگاه گلرنگ و جمعی از همکاران گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد.
در ابتدا دکتر امیران ضمن خیر مقدم از همراهی عزیزان در وزارت علوم با صنایع کشور قدردانی نمودوابراز امیدواری کرد که این مجوز زمینه ساز همکاری بیشتر بین دانشگاه گلرنگ و وزارت علوم باشد.  سپس دکتر خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با ابراز خرسندی از اعطای مجوز مرکز رشد و نوآوری شورای گسترش و کمیسیون فناوری و نوآوری به گروه صنعتی گلرنگ ( دانشگاه گلرنگ ) اظهار امیدواری کرد: تا با افزایش تعاملات بتوانیم پردیس تخصصی فناوری و نوآوری گلرنگ را ایجاد نماییم.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم ضمن تشریح طرح دستیار فناوری با اعلام آمادگی حدود ۲۲ هزار دانشجو و طرح ملی ترویج کارآفرینی با در نظر گرفتن ۳۰ هزار دانشجو  در فاز اول، خواستار همکاری هرچه بیشتر گروه صنعتی گلرنگ در پیشبرد طرح‌های مذکور شد.
در ادامه جلسه سزاوار ذاکریان قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن بازگویی سابقه پر افتخاربیش از ۵۰ سال فعالیت  گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یکی از بزرگترین فعالان بخش خصوصی که در حال حاضر دربیست و یک حوزه فعالیت وبا بیش از ۴۵ هزار نفر همکار حضور پویا دارد؛ از فعالیت در حوزه‌های دانش بنیان و چشم انداز حضور در بین ۵۰۰ شرکت برتر دنیا تا سال ۱۴۱۰ و اشتغال‌زایی برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر همکار گفت و افزود: قطعا با توکل به خداوند متعال و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته وحضور درخشان همکاران عزیزمان  خواهیم توانست در این مسیر شاهد رشد وموفقیتهای چشمگیری نیز باشیم.
قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ از بیش از20 سال سابقه ارتباط با دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، شریف و... و همچنین مشارکت در ساخت  وایجادمرکز توسعه رهبران کسب  و کار در دانشگاه تهران با همکاری گروه صنعتی گلرنگ گفت و اضافه کرد: البته نقش دانشگاه گلرنگ نیز در این خصوص قابل توجه است؛ چراکه بخشی از آموزش‌های سرمایه‌های انسانی چه برای داخل و چه برای خارج از مجموعه درسطح کشور، توسط دانشگاه گلرنگ انجام می‌شود و با برنامه‌هایی که برای توسعه این حوزه داریم اقدامات چشمگیرتری انجام خواهد شد. 
ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد: این مسیر باب خیری باشد برای اتفاقات نیکی  که با همراهی دولت، وزارت علوم و صنعتگرانی مانند گروه صنعتی گلرنگ شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم با فراهم نمودن شرایط مناسب ضمن جلوگیری ار مهاجرت فرزندان این مرز وبوم با ایجاد انگیزه شرایط بازگشت دانشجویان و نخبگانی که از کشور مهاجرت کردند را فراهم سازیم.

عضویت در خبرنامه