• صفحه اصلی
  • /
  • اخبار
  • /
  • پیام تسلیت رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت درگذشت بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ

پیام تسلیت رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت درگذشت بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با صدور پیامی درگذشت زنده یاد «استاد محمد کریم فضلی»، نیکوکار فرهیخته جمعیت هلال احمر و موسس گروه صنعتی گلرنگ را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلا ل احمر، متن پیام محمد نصیری بدین شرح است:
"کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام"
با تسلیت آغاز می كنم و از فقدان انسانی شریف، مردی بزرگ و توانا و کارآفرینی مردمی، خبر می دهم كه همه عمر، شریك سختی‌ها، ارمغان آور شادی‌ها، همراه و همدم همه لحظات هم میهنانش بود.
استاد حاج محمد کریم فضلی چه بسیار به جای مردم گریست، تا بدانند شریكی بر آلامشان وجود دارد و چه سخاوتمندانه بخشید، تا همه بدانند امید معبر آینده است.
چه آن زمان كه دارایی خود را وقف کمک به آسیب دیدگان از حوادث می‌كند و چه هنگام شیوع ویروس کرونا، از ابتدا یار و یاور جمعیت هلال احمر می‌شود؛ یا حتی دیرگاهی كه به‌عنوان کارآفرین، 30 هزار خانواده از نتایج زحمات وی بهره مند می شوند.
عشق به نوع بشر، انسانیت و هرآن‌چه در آن حوالی بر او گذشته و می‌گذرد، هرگز از لوح وجودش حتی ذره‌ای كمرنگ نشد. باری جمعیت هلال احمر گوهر شب‌افروزی را از دست داده كه تاریخ دستگیری نوین از محرومان با نام او گره خورده است و چه كس می‌تواند انكار كند مسیر شكوفایی، به اوج رسیدن و در اوج ماندن او در میدان نیکوکاری، یگانه بوده و هیچ كم نداشته است؛ اما چه می‌شود كرد كه بازماندگان را همواره ضایعه فقدان مسافر دردناك‌تر است تا شخص مسافر.
این خلاء دردناك را از عمق وجود به خانواده زنده یاد استاد حاج محمد کریم فضلی و همزمان به‌ خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر تسلیت می‌گویم. خدای مهربان جزای مهربانی‌هایش را مزید فرماید و روحش را قرین عزیزان درگاهش منزلی ابدی، عنایت فرماید."
 

عضویت در خبرنامه