آبان درمان بهبود

آبان درمان بهبود

معرفی

شرکت آبان درمان بهبود (آبان) یک شرکت بازرگانی است که در حوزه تجارت لوازم، ابزارها و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. به عنوان یک شرکت زیرمجموعه از گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ، آبان نقشی فعال در تجارت لوازم و ابزارهای پزشکی یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد نظیر منگنه‌های جراحی باز و لاپاروسکوپی، مش‌های جذبی و غیر جذبی، تکرهای فلزی و جذبی، سرسوزن قلم انسولین و آتل طبی اورژانسی گردن را دارا می‌باشد. تخصص این شرکت در واردات، بازاریابی و فروش محصولات حوزه تجهیزات پزشکی با تأکید اصلی بر بازار ایران است. همچنین، یکی از مهمترین برنامه‌های آینده این شرکت، تولید و صادرات محصولات پزشکی مصرفی به کشورهای دیگر در آینده نزدیک است. آبان با داشتن دانش و تجربه گسترده در این صنعت اعتقاد قوی دارد که به سرعت سهم قابل توجهی را در بازار وسیع لوازم، ابزارها و تجهیزات پزشکی که به طور مستمر شاهد افزایش تقاضا است، به دست خواهد آورد. این شرکت قصد دارد برای تأمین نیازهای مشتریان بازار اعم از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و پزشکان، با انجام مذاکرات و تعاملات گسترده و مؤثر با شرکت‌های شناخته شده بین المللی، محصولات پزشکی از برندهای معتبر را به بازارهای ایران و خاورمیانه وارد و توزیع کند.

چشم انداز

یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات تجارت واردات و صادرات دستگاه های پزشکی در ایران و خاورمیانه با در نظر گرفتن فرآیندهای چابک ، ارزشمند ، نوآورانه و استاندارد در سطح شبکه تجارت جهانی.

ماموریت

ارائه خدمات تجاری واردات و صادرات کارآمد و موثر با قیمت گذاری رقابتی و تحویل سریع، اطمینان از پاسخگویی به منافع مصرف کنندگان و تجار در زمینه دستگاه‌های پزشکی؛
ایجاد فرصت برای مردم برای دسترسی به آخرین دستاوردها و محصولات جدید در زمینه دستگاه‌های پزشکی، کمک به بهبود و ارتقاء فرآیندهای درمان در سطح جامعه.
 

سال تاسیس

1402

تعداد کارکنان

10

شبکه های اجتماعی


دفتر مرکزی

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بین پل کردستان و خیابان شیراز، پلاک ۶۳
کد پستی: 1991614853

تلفن

آدرس ایمیل

آدرس وب سایت