مراسم بزرگداشت روز زن در گروه صنعتی گلرنگ (ویدیو)

سه شنبه 12 بهمن 1400

مراسم بزرگداشت روز زن در محیطی صمیمی با حضور دکتر مریم فضلی، دکتر مهری عبدالوند و همکاران خانم شرکت‌های مستقر در ساختمان مرکزی گروه صنعتی گلرنگ، صبح روز یک‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این مراسم دکتر مریم فضلی، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن، یاد و خاطره بزرگمرد عرصه کارآفرینی استاد محمد کریم فضلی را گرامی داشتند و روز زن را خدمت سرکار حاجیه خانم فضلی تبریک گفتند که امسال به دلیل ملاحظات کرونا در این مراسم حضور نداشتند.
ایشان در ادامه درباره سهم بانوان گروه صنعتی گلرنگ و جذابیت محیط کار و برند کارفرمایی گروه صنعتی گلرنگ برای همکاران خانم سخن گفتند.
در این مراسم همسر هنرمند یکی از همکاران گروه صنعتی پاکشو، تابلوی زیبایی را که نقاشی کرده بود، به دکتر مریم فضلی اهدا کرد و در انتها هدیه‌ای به همراه گل به رسم یادبود به بانوان همکار اهدا شد.
بخشی از این ویدیو نیز به مراسم روز زن در سایر شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ می‌پردازد که امیدواریم مورد توجه شما همراهان عزیزمان قرار بگیرد.

همکار ما در گروه یکشنبه 27 خرداد 1403

همکار ما در گروه ...

یونس یوسف‌وند، همکار ما در گروه صنعتی گلرنگ، موفق به حضور در مسابقات ورزشی کارگران جهان شد. به گزارش روابط عمومی ...

متن خبر
با حضور پدر روزنامه‌نگاری شنبه 26 خرداد 1403

با حضور پدر روزنامه‌نگاری ...

یونس شکرخواه، پدر روزنامه‌نگاری آنلاین ایران در نخستین نشست تخصصی همکاران روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ با ارائه‌ موضوع «روابط ...

متن خبر
بازدید رئیس هیئت مدیره سه شنبه 1 خرداد 1403

بازدید رئیس هیئت مدیره ...

  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ: برای ساختن ایرانی آبادتر به سمت حضوری پررنگ‌تر در صحنه‌های جهانی گام ...

متن خبر