مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی ستارگان گلرنگ برگزار شد

دوشنبه 5 شهریور 1403

اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی ستارگان گلرنگ، ویژه فرزندان همکاران با حضور مسعود سزاوار ذاکریان- نایب رئیس هیئت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ- و جمعی از مدیران، روز پنج‌شنبه یکم شهریور ماه 1403 در محل سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
به گزارش روابط‌ عمومی گروه صنعتی گلرنگ، نخستین جشنواره ورزشی ستارگان گلرنگ که در آن بیش از 500 نفر از فرزندان همکاران در هفت رشته ورزشی از استان‌های مختلف کشور با هم به رقابت پرداختند، طی مراسمی به پایان رسید و قهرمانان این رقابت‌ها در مجموع 158 مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.
در این مراسم نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین امام حسین‌(ع)، گفت: از بزرگواری و همراهی تمامی خانواده‌های عزیز در کنار فرزندانشان و همچنین از همکاران خوبم که در برگزاری هرچه بهتر جشنواره ورزشی ستاره‌های گلرنگ، نهایت تلاش و همت خود را به کار بستند، قدردانی می‌کنم.
نایب رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ خطاب به فرزندان همکاران افزود: یک هفته تلاش و رقابت به پایان رسید و آنچه باقی می‌ماند صمیمیت، دوستی، محبت، عشق و صفایی است که در طول مدت این جشنواره در کنار هم تمرین و تجربه کردید؛ یادمان باشد که دنیا محل رقابت است و ما رقابت‌های سنگینی را در پیش داریم که باید بتوانیم از همه‌ی آن‌ها سربلند بیرون بیاییم.
قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری پرشورتر این جشنواره در سال‌های آتی بیان کرد: از نظر ما همه برنده‌اید و برنده اصلی، کشور عزیزمان ایران است که ستاره‌های درخشانی همچون شما را دارد و امیدواریم که عشق و محبت شما به وطن، خانواده و هم‌وطنان همیشه باعث ارتقای سطح علمی، فرهنگی و ورزشی ایران شود و شاهد موفقیت‌های بیش از پیش برای کشور عزیزمان باشیم.
مجید کیهانی- مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ- نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مساعدت مدیران ارشد گروه صنعتی گلرنگ و ساب‌هلدینگ‌ها از برگزاری این مسابقات گفت: نقطه قوت جشنواره ستارگان گلرنگ این بود که خوشبختانه توانستیم مسابقات را با تنوع در هفت رشته ورزشی برگزار کنیم و میزبان حدود 500 نفر از فرزندان همکاران از اقصی نقاط کشور باشیم.
مدیر آکادمی ورزشی گلرنگ با بیان اینکه در طول این جشنواره فرزندان همکاران موفق به دریافت 52 مدال طلا، 52 مدال نقره و 54 مدال برنز شدند، تصریح کرد: امیدواریم سال آینده شاهد مشارکت بیشتر ستارگان گلرنگ باشیم و این جشنواره را با شکو‌ه‌تر برگزار کنیم؛ قدردان تلاش تمامی همکارانی که در برگزاری این جشنواره ما را یاری رساندند هستیم.
لازم به ذکر است در این جشنواره، فرزندان همکاران از گروه پدیده شیمی پایدار، گروه سرمایه‌گذاری کوروش و گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ به ترتیب بالاترین مقام را در جدول توزیع مدال‌ها کسب کردند.
مراسم اختتامیه این جشنواره با اهدای مدال به ستارگان درخشان گلرنگ و ثبت عکس‌های یادگاری خانواده‌ها و فرزندانشان به پایان خود رسید.

مصاحبه رادیو گلرنگ با چهارشنبه 17 آذر 1400

مصاحبه رادیو گلرنگ با ...

مصاحبه رادیو گلرنگ رسانه اختصاصی گروه صنعتی گلرنگ با معاونت محترم منابع انسانی شرکت گلرنگ پخش جناب آقای دکتر پرخوان ...

متن خبر
مصاحبه رادیو گلرنگ با چهارشنبه 17 آذر 1400

مصاحبه رادیو گلرنگ با ...

مصاحبه رادیو گلرنگ رسانه اختصاصی گروه صنعتی گلرنگ با مدیر محترم تولید و بهره‌برداری شرکت صنایع غذایی ماسترفوده جناب آقای ...

متن خبر
مصاحبه رادیو گلرنگ با چهارشنبه 17 آذر 1400

مصاحبه رادیو گلرنگ با ...

مصاحبه رادیو گلرنگ رسانه اختصاصی گروه صنعتی گلرنگ با مدیر عامل محترم شرکت پدیده شیمی قرن جناب آقای مهندس مظفری ...

متن خبر